Skip to content

Nejlepší startér pro celý den na horách

Ráno potřebuje vaše tělo nakoupnout. Pořádnou dávkou, ze které budete čerpat energii po několik následujích hodin na cestě. A hlavně takovým jídlem, po kterém nebudete mít chuť znova zalézt do spacáku. Ale naopak budete ready do akce.

 

Ideálním jídlem je ovesná kaše

Připravíte ji za pár minut, díky vláknině ve vločkách se hezky vyto… (víte co) a ještě si fakt pochutnáte.

Při kuchtění kaše klidně experimentujte s různými surovinami podle chuti. My vám dáme jeden jednoduchý recepty, od kterého se můžete odrazit. A jak už si to vyladíte, záleží jen a jen na vás.

 

Potřebujete

  • mletou skořici
  • mleté nové koření
  • slunečnicová semínka (nebo nasekané oříšky)
  • chia semínka, vločky
  • trochu vody
  • ovesné vločky

 

Rychlovka

Do hrnečku nasypte všechny ingredience kromě vloček a zalejte vodou. Kolik? Přiměřeně, přiměřeně, přiměřeně. Vařte a občas to zamíchejte.

 

Až začne voda vařit, nasypte tam vločky. Pořád míchejte a znovu nechte projít varem. Dokud kaše nezhoustne.

Takhle už je to poživatelný, ale něco tomu chybí. Někde nahoře na kopci asi těžko seženete čertsvé ovoce, ale pokud máte třeba banán nebo jabko, bude to o level lepší zážitek. Jinak zkuste třeba sušené ovoce – meruňky, švestky, banány. Tím nic nezkazíte.

A pokud jste na sladké, tak si jako závěrečnou perličku kápněte trochu datlového nebo agáve sirupu. Ale bacha, nepřežeňte to. Sladí to jak divý.

 

Když budete chtít experimentovat, tak místo slunečnicových semínek zkuste nasekané mandle nebo vlašské ořechy. Místo chia semínek můžete přidat třeba sušené plody goji. A namísto ovesných vloček otestujte pohankové. A nebo to klidně smíchejte všechno dohromady.

 

A to je vše. Dobrou chuť!

Honza Navrátil (foto a text)

 

Podívejte se na produkty Esbit >>

 

Scroll To Top